D2 till Basket.

Idag har jag spelat Diablo 2 med en kompis och det gick rätt bra.
För er som har spelat Diablo2 måste jag bara säga att värld 3 (regnskogen) är den jobbigaste världen och alla dessa små pygmeer som snor halva livet från gubben på första slaget gör inte saken bättre. Jag spelade en ny karaktär idag, necromancer, det var rätt jobbigt med tanke på att jag är van vid offensiva gubbar och inte deffensiva. Men man fick kämpa på. Min kompis blev hela tiden utloggad från internet när vi spelade över hamachi, ett mycket störande moment.
Men det vara bara att acceptera.


Sedan kom min morfar på besök och småpratade lite om det mesta från telefoner till hådrock.
Min syrrar spelar i två band så det blev en lite uppspelning på mobilen för morfar. Kan inte vänta tills hon ska spela upp nästa gång.

Efter det satt jag ett tag och försökte klura ut hur man designade bloggen, inte det lättaste med alla bilder som ska in och det är lite för lite fäger på färgkartan enligt mig. Jag vill kunna välja fritt bland oilka färgnyaser för större effekt och snyggare layout. Men ny som man är på området gäller det att börja lätt.

Min syrrans pojkvän ligger på intensiven, det var tydligen njursvikt och hon ska åka och hälsa på honom nu, hoppas han blir bättre. Det är aldrig trevligt när personer man känner hannar på sjukhus, man kan inte annat än att vänta och hoppas på det bästa.

Funderar på att spela basket någon dag, jag har haft ett basket sug några dagar i sträck nu.
Ingen som är sugen?

Kommentarer
Postat av: Linn

Basket är nice =P

2009-04-13 @ 23:31:48
URL: http://linnjonasson.webblogg.se/
Postat av: Peter

Diggar din blogg.. ;) kortet på dig är ursött:P

2009-04-14 @ 00:00:47
Postat av: ronja

fin blogg :)

2009-04-15 @ 19:20:16
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: David

Känns lustigt att läsa om sig själv i anonym tredje person, som att man är den där birollen i en historia (aka vännen). Känns inte fel, bara lustigt^^. Din blogg rullar på rätt bra, "keep going strong"=)

2009-04-21 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0